16 april 2009

Nalle

Jag har via Mammamelissa (http://www.mammamelissa.blogg.se/) fått upp ögonen för dom bedårande Charlie bears. Jag sitter och tittar på dom flera gånger om dagen, dom är så fina och personliga.. men ack så dyra. Dom är säkert värda sitt pris för dom är handsydda och gjorda i begränsade upplagor, men ändå...Vi får se nästa gång vi är i Borås .. kanske, kanske Mio kan få en till sin hylla. Här kan du gå in och titta på dom http://www.kurragomma.nu/nallar.htm visst är dom bedårande?


Här är en av favoriterna: Nallen Justin

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lilla du,

vilka små söta nallar!!
Läser varje dag hur ni har det, du skriver så otroligt fint, Jessica. Det är smärtsamt att läsa hur ni känner, men jag är tacksam för att ni delar med er. Kanske, kanske får ni lite lindring i att skriva av er.

Ni har gjort så fint för Mio, alla blommor, allt fint! Jag är så glad att ni har varandra, du och Martin, ni verkar stötta varandra helt otroligt.

kramar från kusin Sara, som tänker på er så mycket!

"Mormor Lena" sa...

Nallarna är helt underbara! Gå absolut in på Kurragömma och känn på dem när ni kommer till Borås. Kram!

Amanda sa...

åååh vilka underbart söta nallar. jag tror absolut att mio skulle bli jätte glad av att få en egen. stora famnen Amanda

Mamma Melissa sa...

Ja, de är dyra, men prisvärda... en nalle som håller genom många stunder i livet och fortfarande är lika fin... och det kan faktiskt vara skönt även för en mamma att krama sitt barns nalle...

Michelle sa...

Det gör ont i hela mig när jag läser om din o Martins förlust. Det är inte bara en förkust, det är en saknad som aldrig försvinenr riktigt helt.

Tårar rinner när jag läser om vad som hände Mio. Det är verkligen en klump i magen.

Alla tankar till er!
Så många värmande kramar till er båda.