25 maj 2009

Bradley



Igår när min väninna kom susande från Borås i sin lilla bil hade hon med sig ett stort paket. Till mig, bara till mig. inte till Martin eller till Mio eller hans hylla,utan till mig. Från bara henne, inte från hela familjen eller nån annan vän.Utan bara från henne. Och jag förstod att det var något fint i paketet ,för när vi två köper presenter till varandra så köper vi saker som vi jättegärna vill ha själva men inte unnar oss. Och jag öppnade det stora paketet, och där i låg Bradley, en underbar nalle från Charliebears ( http://www.charliebears.com/) ....bara till mej.
Mio har en med, en Justin. Så nu har vi varsin. :-)



Och jag märkte på min väninna när hon skulle susa hem i dag att det inte var helt lätt att åka ifrån och lämna honom här :-) Jag lovar att jag skall ta väl hand om honom !


Dessa nallarna är helt fantastiska samlarnallar, en jättefin present till både unga och oss mindre unga:-). Som t.ex. ; dopgåva, julklapp, födelsedagspresent,eller som tröstepresent till en ledsen änglamamma. Ja dom funkar i de flesta lägen.


Enda återförsäljaren i Sverige är affären Kurragömma i Borås. Här kan ni hälsa på Bradley & Justins kompisar. www.kurragomma.nu/nallar.htm




Jag önskar er alla en fin dag! ..och till dig Ida har jag en alldeles speciell önskning. Kram!



4 kommentarer:

Tinna sa...

En sådan helt fantastisk vänskap, vilken fantastisk nalle och en sådan fantastisk vän. Sådana skall vi vara rädda om. Ja, en sann vän ger något som hon själv gärna vill ha antingen det är saker eller innerlig och sann vänskap. Oj vad jag gläds med dig Jessica. Stor stor kram både till dig och även en kram till din fantastiska väninna.

Anonym sa...

åååh vilken fin present. det värmde säkert gott. underbar vän du har. kram Amanda

Mamma Melissa -änglamamma och gravid sa...

Åh, Bradley är så fin!:.)) En riktig Jessinalle!:.))

"Mormor Lena" sa...

Din väninna har lämnat kvar något av sig själv hos dig när du fick Bradley. Han är helt underbar!