27 juni 2009

Semester

Nu har min semester börjat . Vi skall åka till stugan vid den andra kusten nästa vecka. Sen skall vi tillbringa några dagar i Borås, och sedan blir det kusinträff i Göteborg. Efter det får vi se lite vad vi hittar på. Självklart vill vi försöka hälsa på storebror+sambo i Huvudstaden, och så får vi se om det blir någon mer liten resa. Pga. att försäkringskassan inte vill ge mig några mer pengar så blir det budget semester i år. Men det viktigaste är ju att jag och Martin får vara lediga tillsammans. Så nu lämnar vi snart Blekinge för ett tag och bloggandet blir nog bara sporadiskt över sommaren. Men lite skall jag ändå försöka uppdatera! Fin sommar på er allihopa, hoppas vi ses här snart igen. Kram Jessi -änglamamma.

Foto: Min nya lilla kompis Ellen Dahl, 11 år & blivande(?) fotograf.

6 kommentarer:

Unknown sa...

Ha en riktig mysig sommar nu och ta hand om varandra. Vi hörs längre fram och kanske hinner vi med en fika innan det blir tillbaka till allvaret igen :)
Kram kram

"Mormor Lena" sa...

Jag önskar er en härlig sommarsemester! Försök att inte låta Försäkringskassan förmörka era lediga dagar. Deras människosyn är under all kritik! Många kramar!

Ellen sa...

tack för att jag fick rröva din kamera.
Pga dig är jag en blivande fotograf.
Kram Ellen.

Ellen sa...

jag menade tack för att jag fick pröva din kamera.

jessi sa...

Tack själv för att jag får använda dina bilder här Ellen, dom är jättefina !

Ellen sa...

Nu vet jag hur det känns att förlora en familjemedlem.
Min pappa har dött.
Kram på dig!