28 juni 2009

Reklam på bloggen

Jag har funderat mycket över om jag vill ha reklam på min blogg. Pengarna skulle isåfall gå till änglaflickorna Antonia och Gabrielles insamling. Den går till den perinatala forskningen och till omhändertagandet av änglafamiljer i sorg.
(Läs mer om den på http://www.mammamelissa.blogg.se/, där kan du även skänka pengar) . Så, medans jag funderar ut hur jag skall lösa det på bästa sätt passar jag på att göra lite egen reklam för mina vänner.
En bild på änglaflickorna Antonia och Gabrielles träd, dom har sin insamling här: http://www.mammamelissa.blogg.se/

2 kommentarer:

"Mormor Lena" sa...

Forskningen om varför spädbarn dör behöver verkligen pengar. Ibland får man en känsla av attinga nyfödda barn i Sverige dör. Men det är närmare 800 varje år och den siffran har legat stadig de sista 10 åren. Det är många mammor och pappor som berörs. Det är många små systrar eller bröder som drabbas. Det är många mor-och farföräldrar som ställs inför detta. Det är många vänner, släktingar och arbetskamrater som berörs. När ett litet barn stannar en alldeles för kort tid hos oss här på jorden berör der det allra djupaste i oss. Genom Antonia och Gabrielles insamling kan alla som känner att de vill skänka en slant och stödja forskningen. Bara att du skriver om det här betyder jättemycket för att uppmärksamma forskarnas arbete för att fler barn ska få stanna på jorden.

Mamma Melissa -änglamamma och gravid sa...

Du är ju så härlig! Och tänk vilken skillnad du gör!