20 juni 2009

Midsommarson

Jag har blivit hedersmoster igen! På Midsommarafton blev Jennifer storasyster till en liten Elias. Eller liten och liten..4.420 vägde han och var 54 cm lång! Träffade honom idag, ca 24 timmar gammal. Han var så himla fin och så lugn och go. Mycket svart hår och stora fötter. Sötnosen!! Tyvärr var inte storasyster hemma, jag hade velat ha en syskonbild här på bloggen, men jag får ordna det sen. Det var så kul att få se honom äntligen, vi har ju väntat på Sofias bebis lika länge som vi väntat på vår Mio. Och det var lite svårt att träffa dom med, vi skulle ju gjort detta ihop! Så mitt i lyckan över deras lille pojke blir man också avundsjuk på situationen, vi skulle ju också så förtvivlat gärna vilja ha vår Mio hos oss. Men nu får vi klämma dubbelt så mycket på den här lille godingen istället.
Stort grattis till hela familjen !!!

Här gosar jag med lillkillen för första gången, ca 1 dygn gammal.

7 kommentarer:

Jesse sa...

Sicken sötnos! Hälsa Sofia och gratulera så mycket!Ha det gott Kram på dig
Jesse

Cina sa...

Som mamma blir jag så rörd av din blogg, alltid! Jag som har fyra barn här på jorden + tre änglabarn, kan tänka att jag aldrig slutar att förundras över livets gång! Varm kram till dig

Tinna sa...

Jessica, så stark du är!!! Att kunna glädjas med andras små mirakel trots att ditt mirakel inte fick vara kvar här på jorden. Du är den varmaste, goaste och så fantastiskt full av kärlek att jag får tårar i ögonen. Jag älskar dig gumman och kramar dig länge, länge i mina tankar.

Elisabeth sa...

Du är fantastisk! Att kunna glädjas åt andras lycka och hålla i denna lilla fina kille..Det måste ha varit mycket blandade känslor..Du är stark du..Beundrar dig för det..Hälsa Sofia och gratta..

Anonym sa...

Du kan väl hälsa Sofia från mig och gratta, jag minns ju när de fick Jennifer....och stor kram till dig som måste härda ut all sorts smärta!
Kram moster Lise-Lott

Sofia sa...

Som jag redan har sagt till er så beundrar jag er styrka att hälsa på oss. Helt otroliga är ni !
Ja som du säger vi skulle gjort detta tillsammans men Mio är med oss det vet jag. Elias tittar upp mot himlen ofta och då vet jag att han och Mio pratar med varann.
Kramar till heders moster och morbror från familjen Kupiainen

Tack till er som grattar oss här på bloggen!

Mamma Melissa -änglamamma och gravid sa...

Åh... känslan av att hålla ett nyfött barn är ju otrolig... även om jag verkligen kan tänka mig in i hur det måste ha känts med tanke på hur verkligheten blev... men starkt av dig att du ändå "vågade"!

Gratta hela familjen från oss!:.))