15 mars 2009

spa-dag

Martin bjöd mig på en underbar spa-dag på Ronneby brunn.(http://www.ronnebybrunn.se/) Jag har aldrig varit där innan , har faktiskt aldrig varit på spa, och jag tyckte det var toppenfräscht och fint. Det gjorde ju inte saken sämre att vi stundvis var nästan helt själva där. Jag fick mig en ansiktsbehandling, hon lyckades inte krympa tillbaks fejset till normal storlek, men det känns iallafall mjukare. Martin fick massage. Jag låg i timmar i den 34 gradiga poolen och kände mig viktlös och lätt -helt fantastiskt.
Det är lite skillnad från när man kommer upp på torra land. Känner med pingvinerna. Dom ser ut att ha samma problem som jag.
Japp, och idag har jag beslutat mig för att bjuda er på ett foto, även om jag ser ut som Valle valross med ballongfejs :-) ( Kompisen skrattade igår när hon såg mej och antydde att jag kan ha tagit liiite för mycket botox i läpparna )
Martin i ute hot-tuben!!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Låter som en toppen dag! Vilken mysig ponke du har som vet vad du behöver :) Och du, du ser inte alls ut som en valross utan som en underbart vacker gravid mamma :)
Ha det gott............syns på fredag
Kram kram

Anonym sa...

Tack! Ja nu har vi laddat krafter! Ja vi ses då ! Kram

Jörgen sa...

Ser härligt ut! Hälsa badpojken så gott

Anonym sa...

Du är alltid en snygging!!