20 mars 2009

Lugna gatan

Nu har 37 veckor gått och vi börjar på vecka 38 idag. Jag känner mig ungefär som förut, sover lite sämre för bebisen sparkar på magsäcken på natten, så det som är där i förflyttar sig till min mun och hals. Inte gott. Idag har även en nerv kommit i kläm innanför ljumsken så vänsterbenet vill inte följa med när jag går. Jag hoppas det hoppar tillbaka snart för jag vill njuta av vårsolen och greja lite med trädgården i helgen. Annars får jag väl parkera mig i en stol och sitta och peka åt Martin... han får ta alla tunga grejer nu, stackarn. Men han får god mat och många kramar så han verkar inte alltför missnöjd.

Jag var och hälsade på barnen och mina arbetskamrater på Havgården idag, roligt att träffa alla ! Barnen tyckte bebisen skulle komma ut med en gång för dom ville titta på den.. ja vem vill inte det ?? Linda, vår kocka hade gjort jättegoda semlor till fredags fika, sådant uppskattas!

Ha en fin helg allihopa!

Inga kommentarer: