30 mars 2009


7 kommentarer:

Madde sa...

Vilken underbar bild! Fortsätt att berätta, vi är många som följer er. Tänker på er hela tiden.

Många styrkekramar Madde

Anonym sa...

Jätte, jättesöt liten hand.... Underbar bild!

Kram kusin Sara

Unknown sa...

Vilken fantastiskt underbar bild! Så liten och söt....

Kram från oss

Anonym sa...

Jesse o Martin.Vilka underbara
o vackra bilder.Världen stannar för en stund.Mor-far Momo

"Mormor Lena" sa...

Tänk så mycket kärlek som ryms i dina bilder! Helt fantastiskt. Jag är imponerad över din skicklighet!

Jennifer sa...

Jättefin bild moster!
Tänker på er hela tiden...
Kramar eran lilla Jenna

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Finste bilden i hela världen...
Jag brukar vara inne i din blogg ibland men har aldrig fått mig till att skriva nån kommentar.
Idag vet jag inte vad jag ska skriva men jag tänker på er och *kramar* allt jag bara kan. Sötaste lille Mio, varför?