29 mars 2009

Mio


Vår lille Mio föddes igår 17.46. Han vägde bara 1.990 och var 45 cm lång. Han var så fin, och väldigt lik sin pappa. Välkommen vår lille ängel och tack för den tid vi fick med dig.



Dom har tagit massa prover och kanske får vi svar, kanske inte. Men i den stora sorgen så var det vackert och vi är så tacksamma för allt stöd, de inne på förlossningen var fantatiska och ni, våra vänner och familj har varit så fina. Fortsätt skriva och höra av er och finnas där, vi kommer behöva er alla.

Jessica , Martin och Mio


19 kommentarer:

Jesse sa...

Åh älskade vännen jag är så ledsen för din skull.... Jag finns här för dig alltid ring precis när du vill och orkar. Jag hör av mig om ett par dagar. Massa goa och varma kramar från oss alla till er båda och eran Mio.

Jesse

Mormor Lena sa...

"Jag tycker om musiken från mina silverpopplar. Men mest tycker jag om att höra min son skratta i rosengården. Då förstod jag för första gången,att jag aldrig behövde vara rädd för min fader konungen, att vad jag än gjorde skulle han se på mig med så där vänliga ögon som han gjorde nu."
Mio, min Mio
Vi är många som har er lilla familj i våra tankar denna vackra vårdag! Många kramar!

Petra sa...

Våra tankar finns hos er. Jag kan inte uttrycka min sorg i ord. Mio har de bästa föräldrarna i världen. Jag är så ledsen att han inte fick stanna kvar på jorden och uppleva detta. Ta hand om varandra. Många kramar från kusin Petra

Anonym sa...

Älskade Jessika och Martin!
Jag är så ledsen för er skull och några varför går väl inte att få svar på. Det är bara så ofattbart och alla ord känns så meningslösa. Vi finns här om och när ni vill prata, vi kommer gärna till er om ni behöver oss.
Många kramar från Maud med familj.

Anna sa...

Stämmer in med Maud. Vill ni ha oss så kommer vi direkt ner!
Vi saknar alla Mio.. och vi hade så sett fram emot att träffa honom.
Ni, och Mio, finns i våra tankar ständigt.

Stor kram!

Madde sa...

Mio - inte kunde han väl fått ett bättre namn än Mio. Det är så svårt att förstå att det som hänt har hänt. Vi tänker på er alla tre och finns här om och när ni vill. Många kramar från Madde, Benny och Jack

Mamma Melissa sa...

Ja, det är konstigt att det kan bvara både vackert, lyckligt och så sorgligt på en och samma gång... måste man nog ha varit igenom för att förstå...

Finns här hela tiden!

Anonym sa...

Kära Jessika och Martin, vi tänker så på er och lille Mio! Ni ska veta att vi finns här för er, vi vill gärna hjälpa er i er stora sorg om vi kan. Kram till er från moster Lotta och hela familjen!

Marina sa...

Mio, er egen son och ängel...
Han var för vacker för denna jord att Gud bestämde att ta honom till sig som den ängel han nu är... er egen vackra ängel.

Mio kommer för alltid att vara hos er både själsligen men framför allt i era hjärtan i ditt hjärta Jessie, som han andats och sovit under så tryggt under så många månader.

Orden brister och hela min kropp gråter för er skull och för er son jag aldrig fick lära känna...

Jag tänder ett ljus för er och Mio i kväll, ett ljus för er och erat änglabarn.

Jag önskade er så mycket som bara en mor kan önska en annan mor och far, livet är så totalt främmande och orättvist och man undrar hur man i det stora hela ska orka... Men hur nattsvart livet än ter sig och hur nära branten man emellanåt tycks sig stå så finns det alltid någon som med all sin kärlek och kraft finns där för er.
Värna och älska varandra till bristningsgränsen, ni är så fina båda två och jag vet att ni tillsammans i er kärlek kommer stå starka för varandra.

Jag älskar och tänker på er.
Marina

Mamma Melissa sa...

Åh, vilken fin bild på er! Jättebra gjort, Jessica!

Och jag kan bara säga detsamma:

Välkommen älskade lilla Mio! Vi är så många som tänker på dig, på din mamma och på din pappa!:.)

Mormor Lena sa...

Vilken fin bild! Han är helt underbar!! Ta massor av bilder, gör fotavtryck, samla alla minnen ni kan de är så värdefulla!

Anonym sa...

Hej!
Det är verkligen en fin bild av din familj och Mio är ett vackert namn! Sitter här alldeles tårögd.

Jag har precis hittat hit via Lena.
Jag tänker på er!

Kramar från mentorsViktoria

Anonym sa...

Mor-far o Mor-mor
Våran lille ängel Mio.
Du kommer alltid leva inom oss.

Anonym sa...

Kära vänner, det finns inga ord som kan beskriva den sorg vi känner..tänker och finns här för er.
Många kramar från Malin o Lars

Petra sa...

Älskade Jessi och Martin… så oändligt ledsen jag är för er skull, så oerhört tungt för er att bära denna sorg! Er lille Mio kom till er och vände om – en längtan så lång var ju alldeles snart till ända, så mycket ni (och vi!) hade att se fram emot och så nu… Har svårt att finna ord… men jag är här för er skull när ni vill. Många varma kramar vännen Petra

Anonym sa...

Jessica o Martin,

tänker så på er!
Hoppas ni finner lite tröst i stödet från alla era vänner och familj, att ni i allafall känner att vi alla finns där för er. Orden känns ju så tomma, meningslösa, ingen kan ju förstå vad ni går igenom, och ändå vill man så gärna säga något, uttrycka något som kan hjälpa er!

Lille Mio såg så söt ut, och mamma tyckte det var din mun, Jessica! En jättefin bild på er alla tre.

Stor stor kram till er från kusin Sara m familj

Sara (tidigare anonym) sa...

Samla minnen, nu är minnet ljusbevarat men senare kommer längtan efter minnen. En hårlock, fot och handavtryck, fotografier, film - berättelsen om Mio.

Jag fann en sida, det finns många, men fastnade just nu för denna;
http://hem.bredband.net/salpia/

När du minst anar det så är Mio där, närmare än du tror. Du tycker dig kanske se honom på håll, du känner Mios lukt eller hans lilla hand i din. Kanske förnimmer du en spark, kanske ser du honom i en dröm. Vifta inte bort, ta vara på den tid ni fortsättningsvis får tillsammans. Det är mycket värt.

Ljuset är ännu tänt, för er ängel som har vänt. Ni finns i våra tankar!

Sofia sa...

Mio min Mio!
Vad fint! Ni är så duktiga och starka. Glöm inta att Mio är ett Änglabarn nu.
Tänkar på er hela tiden.

"Din allra käraste syster"
Med familj.

Jörgen sa...

Sitter här och fattar inget, det var några dagar sedan jag var inne i bloggvärlen så läser jag detta sorgliga....
Det finns inga ord som kan beskriva känslan just nu.
Våra tankar finns hos er alla tre

Bamsekramar
Jörgen & Linda