30 mars 2009

Mios bord


Tack igen alla fina människor runt omkring oss för alla värmande ord, tankar och hälsningar. Bloggen har blivit en liten livlina för mig och jag sitter här och läser och tittar om och om igen. Det är många som sörjer med oss och det känns fint att Mios lilla liv har gjort ett avtryck här på jorden även om hans tid blev kort. Jag kommer att berätta om allt som hänt efterhand, och är så glad för att ni skriver och lämnar kommentarer. Både jag och Martin läser allt. Martins omtänksamma arbetskamrater hade skickat ett fint kort som kom med posten idag. Snälla Johanna har varit här med en stor gryta värmande köttsoppa, så vi har fått i oss lite mat. Och goa Therese var och handlade åt oss, och kom med ett jättefint hjärtljus till Mio, och blåbärssoppa och skorpor. Hon fyllde även på vårt förråd med värmeljus , för våra började ta slut. Ljusen står och lyser upp på Mios bord.

9 kommentarer:

Mormor Lena sa...

Mios bord är ett stämningsfullt och vackert bord! Det var så skönt att läsa att ni har goda vänner som tar hand om er lite extra nu. Aldrig har väl avståndet mellan oss känts så här långt.

Mamma Melissa sa...

Puh, gud så skönt att ni har vänner som är nära både geografiskt och emotionellt!

Vi är ju en bit ifrån enligt kartan, men ni är oss så nära i hjärtat!

Otroligt fint som ni har hunnit göra med bilderna också!:.)

Frida sa...

Åhh vad fint Mios bord är! Massa Kramar från Johan och Frida Tänker på er!

Anonym sa...

Vilket fint bord! Det känns bra att kunna läsa hur ni har det när vi bor så långt ifrån varandra. Massa kramar Karin och Martin

Unknown sa...

Ja vi är många som tänker på er och delar er sorg...
Vilket vackert bord ni har gjort till er lilla Mio, och jag lovar er att han sitter nu på ett moln och tittar ner på sin duktiga, fantastiska och älskvärda mamma och pappa

Tusen kramar

Anette sa...

Tänker på er av hela mitt hjärta. Kram Anette

Ulrika D sa...

Så fint ni har gjort för lille Mio. Vad stolt han måste vara som fick så fina föräldrar. Kramar i mängd.

Therese sa...

Hej Jessika!
Sandra ringde ock berättade vad som hänt i dag. Jag har tittat på era vackra bilder och läst din blogg igen och igen. Har känt med er hela dagen och jag tror det är bra att du är så öppen med det som hänt för då blir nog allting lättare att hantera. Du är stark Jessika, starkare än man tror en människa kan vara. Jag kommer att höra av mig om ett par dagar..det känns som att du tycker det är okej?! Många kramar
Therese Boman

Jenna sa...

Fint ni har gjort för Mio.
Skönt att ni känner att alla finns för er, för det är det vi vänner och familj är till för.
Känns som att jag är längre bort än någonsin från er...
Men ni finns i mina tankar och mitt hjärta varenda sekund!
Älskar er!