04 september 2009

uppdrag

hej på er alla som läser. Jag har varit lite upptagen på sista tiden. Jag jobbar med alla fina barn på vår förskola. Vi har nya små som behöver all vår uppmärksamhet och alla våra kramar för att känna sig trygga hos oss. Det är verkligen mysigt på jobbet, men såklart jag är trött när dagen är slut. Sedan vill vi orka med änglaföräldragruppen och så börjar min keramik kurs på onsdag. Så mina dagar fylls. Och så har jag tagit mig an ett hemligt uppdrag åt någon som behöver lite uppmuntran och tidsfördriv. Så det tar min data-tid för tillfället. Och snart tror jag det kommer en ny dator hem till oss och då kommer det bli kul att blogga lite mer. Men vi har det fint här i Kuggeboda .. bara så ni vet.

Kram J

2 kommentarer:

Mamma Melissa sa...

Hi hi... ja, och hon uppskattar din tid så enormt mycket!:.))

"Mormor Lena" sa...

Jobb, föräldragrupp, keramik och hemligt uppdrag... spännande!