10 september 2009

vem är vem?


Jag får många frågor om vem som är vem här på bloggen. Vilka känner jag i verkligheten, vilka är vänner eller släkt? Så här kommer en liten parentes för er som inte får ihop det riktigt.


  • "Mormor Lena" som skriver visa kommentarer under inläggen är en god vän och änglamormor. Alltså inte Mios mormor.( Mios mormor skriver i gästboken istället och heter Brittmarie)

  • Har också fått frågan om jag känner "Mammamelissa" ( eller kände henne innan detta hände båda våra familjer)och ja, jag är vän till hennes familj sen flera år tillbaka. Har arbetat ihop med somliga i familjen, snickrat riddarborg ihop med ett par andra i klanen ,druckit martinis med chefen i la familia, sjungt på en litens dop och så har vi träffats på en skola jag arbetade på innan. Så ja våra vägar möts lite då och då, ibland har det varit väldigt ofta och ibland blir det mer sällan. Men vi finns för varandra om vi behövs.

Hoppas ni får ihop historierna lite bättre nu. Kram Jessi

2 kommentarer:

Amanda sa...

nu förstår jag allting mycket bättre. ha en fin helg. Kramar

Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid sa...

Ha ha... tyckte ju att det här var ganska lustigt:.))