19 augusti 2009

orken räcker inte till..

Nu är jag inne på min andra jobbvecka. Jag är ju tillbaka på heltid, och vi har massa nya inskolningar på vår förskola. Jag trivs jättebra på mitt jobb, men det tar för tillfället all min energi. Så när jag kommer hem så blir det lite mat, umgås lite med Martin, och så i säng och läsa lite eller kolla lite tv. Min trytande energi i kombination med att vår dator snart är helt slut, ( varenda moment tar en evinnerlig tid, att ladda ner en bild till bloggen tar 10 minuter ) gör att jag inte orkar sätta mig och blogga så ofta. Jag tycker det är synd, för jag tycker mycket om att skriva och lägga in bilder här, men när det inte fungerar och bara hackar sig blir jag tokig. Det blir en ny dator i höst nån gång, förhoppningsvis, och då blir det mycket lättare. ..såå nu vet ni varför jag uppdaterar mig så dåligt. Hoppas ni fortsätter kika in emellanåt ändå, jag tycker om att ha er på besök. Kramar J

6 kommentarer:

Anette sa...

Ta det lungt och mys med Martin, tycker du är gör duktig på att skriva i din blogg. Må så gott..Kram Anette

Sofia sa...

Jag tycker att du har orkat jättemycket innan,
så det är väl inte konstigt att du måste ta en liten paus nu när du börjat jobba.
Tråkigt att datorn strular för om man får vara lite ego så tycker jag om att läsa din blogg.
Läser den varje morgon som tidningen.
Vila dig när du kan och ta hand om er Herr och Fru Ohlsson
Kramar från Fru Kupiainen

Elisabeth sa...

Jag tycker att det var ett bra sätt att starta en blogg och jag är ofta inne och kollar..Idag har jag rekomnderat en vän att starta en blogg.Det var min sons lärare, hon fick en son idag,En ängla son, vad säger man? Han var oxå så fin som Mio, alldeles klar och vacker men nu är han hos Mio han fick inte heller stanna här. Så alla tankar kom tillbaka till Er. Jag önskar så att allt var annorlunda.

Tinna sa...

Du är jätteduktig - att orka jobba heltid är ett otroligt steg Jessica och att detta tar förstår vi nog allihop. Att inte ha en fullt fungerande dator kan
vara ordentligt knäckande. jag vet, hade inget bredband i somras under en längre period och DET VAR JOBBIGT. Skriv när du orkar, vi går alla in lite då och då och kollar. Stor kram till dig och lika stor kram till Martin

Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid sa...

Jag kikar in här flera gånger om dagen då jag är i bloggfarten och hemma:.)) Så jag hänger i alla fall med!:.))

Tänker på er!

frida sa...

klart alla förstår=) du har vart så otroligt stark(både du och martin) att ens kunnat skriva är! ta hand om er och varandra det är viktigast=) Puss