07 augusti 2009

hemma!!

Nu är vi hemma i soliga Kuggeboda igen efter ett par fantastiska dagar i Stockholms skärgård hos min bror och hans goa sambo. Vi fick en fantastisk välkomstmiddag med oxfile´och rosa champagne!!! Sen har vi ; badat och solat på deras brygga, åkt r.i.b. båten in till gröna lund och strosat där en kväll& åkt karusell. (Och jaaaaaaaa, vi åkte kärlekstunneln.) Vi har också ätit frukost på lite olika mysiga bagerier ute på öarna. Vi har träffat en god vän som bor på grann ön, och så har vi badat hot tub med utsikt över djuröviken. Vi har också varit på Vindökrögen och ätit gott, desserten var till och med för god! Det är säkert... man kunde inte sluta äta och den var jättestor. Så vi mådde illa allihop efter den citronmarängpajen. Men gudomlig var den!!

Min brors sambo A hann också introducera oss för geocashing, så vi var ute med gps och fick gå på skattjakt! Spännande, måste köpa hand gps nu! Läs mer på www.geocashing.com

Sååå nu är vi hemma igen och jag skall fortsätta blogga mina kapitel om bröllopet.

6 kommentarer:

Amanda sa...

låter som om ni har haft det jätte bra o njutit i fulla drag. känns skönt och höra. ha en trevlig helg. kramar Amanda

"Mormor Lena" sa...

Det gör mig så glad att läsa det du skriver! Ni har haft fina dagar tillsammans i Stockholm. Citronmarängpaj kan verkligen vara förförande god... Kram!

Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid sa...

Åh, man blir ju glad i hela kroppen av att läsa om era äventyr! Och geocatching vet jag i alla fall en annan änglamamma som ägnat sig åt när det varit tungt... liksom bra för hjärnan att få stänga av allt annat... och bara njuta av skatter och äventyr i vardagen!:))

Henne hittar du i alla fall här www.johbur.blogspot.com... hon har koll på vad som är bra handgps:er och sådant också om jag inte minns fel:.))

Sofia sa...

Jag blir så glad att ni har haft det det såå bra det är ni värda!
Synd att vi inte kunde dela våra vigslar med varann. Men vi får fira när vi träffas nästa gång.
Kram kram

Jörgen sa...

Låter som ni haft helt underbara dagar i Stockholm.

Det sitter visst en GPS punkt (eller vad det heter) längst upp i MAXI skylten i Borås.

Ha det bäst!

Tinna sa...

Vilka fantastiska dagar ni haft! Och underbart väder! Ja det blev ju en helt underbar lill-kärlekssemester! Kram hjärtat och välkomna hem igen. Känns så konstigt när det inte finns någon uppdatering på bloggen varje dag!! Jag börjar bli bortskämd med din och fleras bloggar som alltid är uppdaterade. Stor kram!