09 februari 2010

veckans roliga

Skratt är bra, och då mitt inslag om årets bild 2009 verkade göra succe, så anar jag att ni också tycker om att le emellanåt :-) Så här kommer ännu ett skämt på min mans bekostnad. Stackars honom, men han kan ju inte hjälpa att han är så rolig.

En kall och vintrig veckokväll i Kuggeboda.

Han: Älskling, jag tror jag tar ett fotbad
Hon : Åh det låter skönt, har du handdukar?
Han :Ja, men jag glömde fotsaltet.
Hon: Jag hämtar det! ( hon kilar iväg på lätta ( ?) fötter och hämtar det.)
Han: Tack älskling! ( Ja det är ett himla älsklingande hit och dit, men vi är ju nygifta :-) )
Hon: Ta inte för mycket nu , det är sånt badsalt som bubblar lite.
Han : Ja jag vet att det är det och jag tar inte mycket alls.
Hon : Ok, ha det så gott.


Hon tittar in en stund senare , säger ingenting men hämtar kameran. :-)



-Ja det blev väl lagom med salt älskling! :-)

4 kommentarer:

Madde sa...

Hahaha, va roligt :-)

Jörgen sa...

Det är väl samma sak som drick inte så mycket....:-))

"Mormor Lena" sa...

Martin ser lite förundrad ut själv över det som händer! Hur roligt som helst!

Anonym sa...

Ha ha ha vad jag skrattade när jag läst och kom ner till bilden! Kramar!!!!