23 februari 2010

Tokroligt!

Ja vi hade verkligen tokroligt på festen, det serverades smårätter, tilltugg och dessertbuffé. Vi hade musiktävling, som Ulle fixat, med 100 ihopmixade låtar från 80-90 talet. Vi dansade , sjöng och flamsade :-) Framåt natten åkte singstar fram och det är ju tur att man inte har några grannar som klagar. Tack alla goa för en toppenfest !!, och extra hjältepoäng till er tre som trotsade snöstormen och kämpade er hit från Borås trots att ni hade vädergudarna emot er.

Några highlights från kvällen, och ja det går bra att använda ett vanligt stearinljus som mikrofon :-)

6 kommentarer:

Jesse sa...

Jiha!

Det var superkul! Tack Jessi för en fantastisk kväll! Supernice att träffa er andra galna tjejer från fastland och öar :) och höra tokiga historier om bygda!

Kram Jesse

Marie sa...

Har streckläst din blogg nu idag. Kunde liksom inte sluta...hittade denna sidan genom FB!! Otroligt många fina tänkvärda ord. Mkt som stämmer. Känner igen mig i mkt i det du skriver då jag själv miste min son i v.37 Dec-02!!
Även många skratt fick jag:) Snöängeln o fotbad inte minst:)
Jättefin blogg!!
Många kramar till dig/er från en annan änglamamma!!!

Jessi sa...

Tack Marie! Det gläder mig att du tycker om bloggen. Änglamammekramar tillbaka!

UlleGull sa...

Söte tid vad fina vi var! Tack Jessi och alla sköna brudar för en toppenkväll. Ledsen bara att jag var lite Askungen och försvann på tok för tidigt, kan inte fatta att jag missade singstar. Hoppas det kan göras om någon gång (fattar du vinken Jessi?!)

Anonym sa...

Ho ho!

Ååå vad roligt jag hade, o sicka goa vänner du har i Blekinge! Jättekul att träffa dom alla. Maten var ju som vanligt fantastisk - har längtat efter dina olivbollar! :D Många kramar till dig o kramar till alla andra som var med!

Unknown sa...

Låter som en super duper kul och trevlig fest! Bilderna talar ju sitt..:)
kram