29 oktober 2009

Bröllop forts.från aug.

Bröllop del 6: Musiken

Ja att musiken var viktig för mig på vårt bröllop är det väl ingen som blir förvånad över. När man liksom är i branchen själv blir man ju lite kräsen :-) Problemet var dock inte för mig att hitta några duktiga musiker, för det känner jag många, utan någon som kunde liksom göra alltihop. Både sjunga under vigselakten och sedan fixa bästa partystämningen på kvällen. Den personen som jag ville ha fick således bestämma vårt bröllopsdatum. För kunde inte han så blev det ju inte sådär bra som jag ville ha det. Och han är ganska uppbokad vår Staffan, men vi fick ihop det!
Tack finaste du för vacker sång och gitarr under björkarna på Kuggebodavägen. Och tack för den härliga feststämningen du fixade!
Låtarna vi valde till vigselakten var: "Kärleken förde oss samman-Lundell", "Av längtan till dej"-Jinder, "Bröllopsvals från hagen"-Stefan Andersson och "Bröllopsklockor"-Rogefelt

Staffan med gästartist, trummisen Magnus, på hink och maraccas.

Vill du ha en egen Staffan till din fest? Gå in på http://www.staffanmusik.se/

3 kommentarer:

Mamma Melissa sa...

Så härligt med en sådan person i umgängeskretsen! Alla borde ha en Staffan:.)

"Mormor Lena" sa...

Vi hade ju glädjen att få duon där Staffan ingick, till dopet av vår dotter för 3 år sedan. Vi var imponerade av dem båda! Kan varmt rekommendera dem, både ihop och var för sig. Kram!

frida sa...

åh jag kan tänka mig att det var super fint=) Snäll han är den där staffan=)