15 juli 2010

Semestern är här!!

Äntligen! Ja vi åker som sagt till västkusten ett par veckor, våra vänner får gärna höra av sig om de vill hälsa på! Det kommer att bo folk i huset här när vi är borta, det är en familj från stan som skall ha första veckan, och en familj från mina gamla hemtrakter som lånar huset den andra veckan. Jag tycker att det är superskönt att det bor vänner i huset när man är borta, så behöver man inte oroa sig för att något skall hända; t.ex vattenläckor eller inbrott eller så. Vi får ju också vattnat och omskött. Så det blir toppenbra för alla! Jag skall försöka uppdatera bloggen när vi är borta med, iallafall med lite bilder. GLAD SOMMAR ALLA! Och tack för att ni är här och läser!
Jag vill också ha bra boktips inför semesterns lata dagar!! Kram Jessi

2 kommentarer:

Amanda sa...

ha en toppen semester jessi..o njut så gott ni kan..kramar till er båda :)

Tinna sa...

Västkusthav... det är något alldeles speciellt det! Min semester har nu varat i en vecka - three to go! Något bra läsvärt... väntar själv på månades bok från Bokklubben - den tror jag är göööörbra. Vår bästa tid
av: Vincenzi (Läs om den här http://www.bonniersbokklubb.se/Aktuellt/Artikel/?articleId=59485&pgId=PG01) Läser just nu en bok av Anne B Ragde som heter Arseniktornet. Även den en bra sommarbok. Har några jag har läst ut som jag kan skicka om jag får en adress till sommarhuset! Puss och kram till er båda