20 januari 2010

sjukfrånvaro

Ja min frånvaro här på bloggen märks ju ganska tydligt. Inga inlägg. Men jag har varit sjuk. Ja jättesjuk faktiskt. Inget livshotande eller så bara väldigt dålig. Det är konstigt, när man är sjuk så önskar man sig inget mer än att bara slippa smärtan och bli frisk. "Om jag bara blir bra skall jag aldrig mer gnälla över småsaker" Ja ja.. det tar några timmar så har man glömt bort smärtan och hittar nya saker att oja sig över. Så , nu är jag iallafall frisk och skall uppdatera bloggen lite oftare. -Vad det var med mig?? Ja halsfluss och 40 graders feber de första fyra dygnen , sen var det "några andra infektioner i kroppen med " ( Citat : Läkaren på sjukhuset.)
Jag fick iallafall både vita, lila och rosa piller så nu måste jag bli frisk!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Stackare! Usch vad hemskt att vara så dålig, man blir onekligen ganska ynklig o vill egentligen bara att någon ska pyssla om en dygnet runt.
Hoppas du blir kry snabbt igen, men det kan ta ett tag innan man hämtar sig från halsfluss, så ta det lilla lugna. Nicke har precis haft detsamma o är jättetrött fortf.

Kram kusin Sara

Terese sa...

Hoppas verkligen att du snart blir frisk och kry igen.
Terese

Anonym sa...

Hej Jessica!
Det är "väldans" många olika sorters virus och bakterier som verkar dansa runt just nu. Halsfluss blir man dålig av!
Vi var ju 9 personer på Teneriffa vecka 1, toppenkönt och alla höll sig friska men från hemresedagen och fortfarande har 8 av oss 9 varit sjuka. Diverse olika symtom bl a halsfluss, magont, illamående mmmm. Skönt att DU är pigg igen. Har Martin klarat sig? Snart ....kommer en vår, men det är faktiskt härligt med lite minusgrader och snö tycker jag! Hoppas ni håller er pigga nu framöver , stor kram moster Lotta. Hälsa!!!

Mamma Melissa sa...

Om du inte blir frisk så blir du ju i alla fall färgglad:.))

Amanda sa...

huvva, hoppas verkligen du blir frisk snart. ingen höjdare o vara sjuk heller :S kramar Amanda