06 februari 2009

sjukskriven

Japp då blev man hastigt och lustigt sjukskriven, jag trodde jag skulle få förkortad arbetsdag, sjukskriven halvtid eller så , men han skrev från idag till 13 mars när jag tänkt gå hem. ( för ischias, foglossning och mina kraftiga långvariga sammandragningar ) Så nu skall här sorteras foton och strumplådor. Var på jobbet en sväng idag och avslutade lite grejer , känns lite konstigt att bara överge dom så här, men det blir nog jag som kommer att sakna dom mest :-) . Men jag hittar nog på förströelse de två månader som kvarstår. Skall t.ex bada varmbad på lasarettet och promenera, och så tänkte jag åka till bibblan och kolla in utbudet!

trevlig helg!!! Jessi

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt !
Synd att vi inte bor i samma stad då hade vi kunnat roa varann. Och jänmföra våra krämpor o magar.

Det är ju så när mammorna inte är pur unga hi hi

kramar Sofia och "kusinen"

Anonym sa...

Men nej.. åh.. så synd att du ine mår bra. Det ska ju vara liksom.. fantastiskt och underbart att vara gravid :P
Se till att Martin tar hand om dig ordentligt nu! Och drick mycket juice :)

Stoooor kram från dimmiga ön!

Anonym sa...

du har läst för mycket böcker, att va gravid är super trist, det är resultatet man vill åt!! :-)