23 februari 2009

Boråsbesök

I helgen har vi varit i Borås för att ta ett sista farväl av min finaste lilla mormor. Det var ett svårt farväl, men nu får du vila lite mormor så ses vi i Nangijala!!! Det var mysigt att träffa släkt och familj det blir alldeles för sällan för min del.


På lördagen så träffade jag tjejerna på stan för en god middag tillsammans. Jag hade ett stort behov av att få träffa dom , snacka tjejsnack, och få prata av mig lite om graviditet, förväntningar och farhågor. Jag samlade eliten för bästa möjliga råd :-) Just detta sällskap vi ser på bilden har 18 barn om man räknar ihop allas, plus två på väg med mitt inräknat.

Vi var på "Köket", mysigt ställe med god mat som jag kan rekommendera. (Kolla in de renslickade tallrikarna !)

Tack Lena, Alisa, Sofia, Frida, Jeanette, Lena, Ida och Maria för en supermysig kväll!


1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, visst var det en mysig kväll! Det var ett mycket trevligt initiativ av dig!