13 augusti 2010

Grattis mej !

Ja idag blir man 39 år, jag förstår inte riktigt hur det gått till det var ju bara ett par år sedan jag var 23??? Min man firade mig med kaffe och kaka på sängen. Och så var det paket såklart :-) jag fick en lös blixt till min kamera som jag önskat mig jättelänge, och ett par underbara pyjamasbyxor som jag tittat på men inte riktigt unnat mig att köpa. Tack älskling. Vi fick också en kokbok med sylt/gele och saft recept av M: s syster.( Martin fyller med år snart ) Tack så mycket , det var jättemycket gott i den som måste provas!!

Jag har bakat en hallontårta som vi fikade på lite i eftermiddags, och ikväll skall vi på fest i stan. Jag har haft en toppendag och tack alla vänner för alla gratulationshälsningar via posten, telefon, sms och på facebook. Ett stort grattis också till min älskade storebror J som fyllde år igår !!Kram alla!

1 kommentar:

Amanda sa...

grattis på födelsesdagen i efterskott :) hoppas dagen var bra..kram till dig