11 april 2010

Fullt upp

Ja det har varit fullt upp i ett par veckor nu sedan jag bloggade sist. Vi var på en härlig långfredagsfest med goda vänner i Alljungen. På påskafton åkte vi till stugan på västkusten och på påskdagen kom våra föräldrar på påsklunch. Sedan drog vi ett par timmar uppåt landet och var på namngivningsceremoni för vår väns lille kille. I veckan har det gått i ett med avslutningsmiddag med keramikgänget och utvecklingssamtal på jobbet. I torsdags kom Sofia och barnen på efterlängtat besök och vi hade ett par mysiga dagar ihop. ( se bild) De lämnade vid lunchtid på Lördagen och på kvällen hade jag middag med mina goa jobbarkompisar. Smyckesparty, god mat, många skratt och goa drinkar. Idag har jag och Martin planterat lite vårblommor i trädgården och nu väntar vi på att vår kompis skall komma och lämna sin hund som vi skall passa ett tag. Berättar mer om detta framöver. Kram på er alla i vårsolen!

Här gungar Jennifer sin lillebror Elias på min gamla gunghäst! Tänk , jag tycker inte det är så längesedan hon var så liten :-)

Inga kommentarer: