15 december 2008

julstämning (V. 23+3)

Ja då var det julstämning här i Kuggeboda, granen pyntad, julkort skrivna, glöggfest hållen, ljus uppe och mozartkulor rullade. Det är okej med mig, men har fått ischias nerven i kläm och skall till sjukgymnasten på torsdag. Det gör ont, och jag hoppas hon har övningar och stödbälte som kan hjälpa mig. Annars är det bara fint, det var trevligt med lite glöggfest här i helgen !! Jag har några julklappar kvar som måste fixas, annars är det lugnt och ingen julstress här inte. Man vet ju liksom vilket datum det är varje år så jag kan inte riktigt se poängen med att spara allt till sista stund :-) Så god julefrid på er alla!!!
Kramisar från oss.

Se bildspel ! klicka på länken :
http://picasaweb.google.com/missradiobar/Juligen#slideshow

Inga kommentarer: