16 december 2008

Jordskalv

Imorse vaknade vi av att sängen skakade, Martin flög upp och sprang ner för att kolla vad det var. Sömndrucken tänkte jag - fan-pannan exploderar.. !! men så kom jag på att vi inte har någon panna ( ..och så vet jag inte om dom exploderar i verkligheten eller bara på film). Men otäckt var det, och innan vi fick höra på radion vad det var så kändes det lite läskigt. Men nu har man varit med om det, kändes ungefär som om sängen stod på en centrifugerande tvättmaskin.

Idag är det 115 dagar tills D-day, jag har ischias och tröstar mig med kalla apelsiner.
Imorgon skall vi till barnmorskan.

See ya!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Läskigt!
Hoppasallt går bra hos barnmorskan idag :)
Ang önskelistor så är vi värdelösa båda två.. men vi skulle behöva en sån där.. salladsslunga, du vet? :) ni då?

Kram!