27 november 2008

Allt väl i kuggeboda city.

I helgen hade vi besök av Frida & Johan. Det var verkligen en myshelg med go mat och goa drinkar, för dom som håller på med sånt :-) . Vi strosade på stan och var och hälsade på grannarna på kvällen. Så trevligt när folk orkar ta sig tid att hälsa på oss här i ödemarken :-)

I bebisfabriken är det inget nytt, fötterna är inte lika svullna, vilket är väldigt skönt, och magen kan ha vuxit något. Imorgon skall jag på julbord på Ronneby brunn, inkl Grease show, med jobbet. Det skall bli trevligt men eftersom jag mest äter mjölk och flingor för tillfället anar jag att jag kommer må mindre bra efter förtäringen.
Ha det jättebra tills nästa gång.
Kram Jessi + 1/2 .

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu kommer syster Anna och påpekar att enbart mjölk och flingor inte är en särskilt näringsrik kost för er två.. Ajabaja! :) Skönt att allt är bra, hoppas att vi ses snart! Kram Svägerskan

Anonym sa...

Nä jag vet, men plussa på "dagismaten" jag äter till lunch och massa apelsiner och vitaminer så blir det lite bättre kanske?? ( och ett helt julbord idag :-) ) Vad tror du ?? klarar vi oss?? KRAAAAM JEssi

Petra sa...

Lovar att ni klarar er! Vi körde "bara" flingor och mjölk bra länge och jag gick upp 18 kilo..... =) Hur är det möjligt?