24 mars 2010

Födelsedagen

Ja den jobbiga dagen närmar sig. Den 28 Mars är det ett år sedan jag födde vår döde son. Både jag och Martin känner av det. Man har nära till tårarna igen, ont i magen. Den välkända spänningshuvudvärken är tillbaka och tålamodet tryter. Vi skall fira Mios ettårsdag själva för det är så vi ville ha det denna gången, även om vi haft förfrågningar om vi vill ha sällskap. Han skall få en speciell dag, och jag berättar mer om den sen. Ha det gott allihop och njut av vårsolen.

8 kommentarer:

Alicia sa...

Tänker på er!

Anonym sa...

Och jag tänker på er, och Mio...! kram kusin Sara

Terese sa...

Hoppas ni får en fin dag, trots allt. Mio kommer att få en fin födelsedag med alla våra änglabarn. Stora kramar till er.

Sofia sa...

Tänker på er extra mycket nu när den dagen närmar sig.

Jag skall köpa Mios present i den stora staden Stockholm. Så den kommer tyvärr att bli lite sen. Vi åker dit imorgon på en liten mini semester.
Jag vet att ni kommer att göra det så fint för Mio och för er själva.
Bamse kramar till er alla 3.
Sofia med Familj

Anonym sa...

Sänder våra tankar till er! Extra många tankar går till er på söndag! Puss och kram pi

"Mormor Lena" sa...

En stor och betydelsefull dag då vi tänder ljus och tänker på er och er lille kille som berörde oss alla så djupt. Han kom, även om han inte stannade så länge som i hade önskat, men han kom. Kram!

jesse sa...

Jag tror att Mio struttar omkring på knubbiga ben uppe i det blå och kikar lite snett ner på er med tårta runt munnen! Ha en så bra dag det går på söndag! Tänker på er alla tre
Kram Jesse med familj

Ulle sa...

Vi tänder ett ljus i minneslunden för er alla tre på söndag. Kramar.