22 januari 2009

78 dagar kvar....

Nu börjar vecka 30 ! Väldigt sakta med säkert går det framåt. Jag är inne i en grönavindruvor-och-kiwi-period. Har minskat lite på apelsin intaget sista veckorna :-) Är också sugen på vitt bröd och pasta och vitt ris, sånt äter jag nästan aldrig annars men nu har det blivit några frallor.

Vi handlar och fixar och planerar för fullt inför storkens ankomst, på lördag skall jag till IKEA med jobbbarkompisarna, och då skall jag passa på att handla lite sköt grejor, lakan och lite smått och gott. Min gamla gunghäst, som jag gav till min goa Per som jag var barnflicka åt när jag var 18 ,har oväntat dykt upp ( via hans mor ) och det skall bli ett kärt återseende :-) Tack Tinna,
& tack facebook för att man hittar så många gamla vänner man tappat bort genom åren

Sköt om er & skriv gärna i gästboken när ni hälsar på !!!

1 kommentar:

Tinna sa...

Ja älsakde Jessica, visst är det tur att Facebook finns. Och att gunghästen står i säkert förvar. Skall be någon av sönerna att åka och hämta den så att jag kan lämna över den vid något tillfälle. Var nu rädd om dig och njut av att ibland inte behöva GÖRA ETT DUGG. Tids nog kommer när du inte får den möjligheten. Stor, stor kram