13 maj 2010

Goa vänner

Ja, vi har verkligen träffat goa människor, och fått många nya härliga vänner sedan vi flyttade hit ner till Blekinge. En sådan livsbonus, för man har liksom fått en hel uppsättning vänner till. Att lägga till den fina högen man redan har :-) För ett par veckor sedan var "the Degrellz " här. Vi grillade, lekte, åt chokladfondue och drack lite gott. Deras underbara ungar Hector och Stella var med, och jag fick några sköna bilder på den lilla som jag gärna ville dela med mig av.( med föräldrarnas tillstånd förstås!)
Överst; Lilla rara rosa Stella, och nedan ser ni hårdrocksvarianten ( min favorit :-) .

3 kommentarer:

jessica Lindström sa...

Haha så söta! Du verkar ha det gott där i Blekinge=)

Vintage sa...

Lämnar ett avtryck här i din fina blogg!Har läst lite och kommer att läsa mer.Det är sorgligt att läsa o Mio. Önskar er en skön helg! Kram Susanne

Tinna sa...

Vilken otroligt duktig fotograf du är. Och redigerare. Du har så fantastiskt många fina talanger - jag blir lite avundsjuk. Såååå fina bilder. Puss och kram, Tinna